Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2007

Happy B-day SpiritofBlueSong!

Σήμερα γιορτάζω 2 χρόνια από την ανάρτηση του πρώτου post, στο πρώτο μου ιστολόγιο (Lifeisajourney), στον Pathfinder, ως blogger. Από τότε άλλαξαν πολλά. Δημιούργησα την δική μου δουλειά, «δημιούργησα» τα δικά μου ιστολόγια (Lifeisajourney, I ‘ve got you under my skin, The essence of life, Freespirit, Livin’ the Sweet Life), γνώρισα πολλούς ανθρώπους μέσω της δουλειάς και του Διαδικτύου, που είμαι περήφανη που γνωρίζω τις ζωές και τις καθημερινές ιστορίες τους.
Θα μπορούσα να πω πως η ζωή μου μέσα από το Διαδίκτυο έγινε καλύτερη, εμπλουτίστηκε με χιλιάδες πληροφορίες, εμπειρίες, γνώση. Όλα αυτά, άνθρωποι, εικόνες, κείμενα και εμπειρίες, αποτελούσαν ψηφίδες ενός τεράστιου μωσαϊκού που με βοήθησε να αντιμετωπίσω όλη τη μελαγχολία μιας πεζής πραγματικότητας, να δω προβλήματα υγείας από άλλη, πιο αισιόδοξη και πιο δυναμική προοπτική, να αγαπήσω περισσότερο τη ζωή μου και να εκτιμήσω βαθύτερα τους ανθρώπους που στέκονται δίπλα μου.
Επίσης, το γεγονός ότι είχα πια φωνή και υπήρχαν φίλοι που αφιέρωναν χρόνο να διαβάσουν τα όσα έγραφα, με έκανε αυτόματα πιο ελεύθερη στο να εκφράσω τη γνώμη και τα συναισθήματα μου για όσα συνέβαιναν γύρω μου, αλλά ταυτόχρονα και πιο υπεύθυνη στο να δηλώνω αντίθετη στα «κακώς κείμενα» της κοινωνίας μέσα στην οποία ζω και δραστηριοποιούμαι.
Είμαι ακόμα περήφανη που είμαι μέλος της παγκόσμιας κοινότητας Tu Diabetes για διαβητικούς σε όλη τη γη…Γιατί η δική μας δύναμη και θέληση κάνει τη διαφορά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: